x

Vážený návštevník. Tento e-shop nepredáva produkty, ale prezentuje našu prácu na tvorbe e-shopov pre Vás. Objednávka uskutočnená v tomto e-shope nebude nikdy vybavená.

 

Tento odkaz bol vytvorený cez administráciu e-shopu - moduly - pop-up okno

Zapni Vianoce

alternate_emailSUPPORT@FIRMA.SKsmartphone+44 222 666 888

        0 ks 0.00 €

        shopping_cart

         

        Správa objednávok a faktúr

        Jednoduchá správa objednávok formou statusov a široké možnosti filtrovania objednávok
        Statusy služia najmä na určenie štádia, v ktorom sa spracovávanie objednávky nachádza. Každému z nich môžete určiť, či sa má jeho použitím zákazníkovi odoslať automatická správa so zadaným textom formou e-mailu alebo SMS. Určite oceníte aj drobnosť v podobe ich farebného odlíšenia, čo veľmi zvyšuje prehľadnosť. Sú, samozrejme, obsiahnuté aj v bohatých možnostiach filtrovania, vďaka čomu si dokážete jednoducho zobraziť napr. nové/nespracované objednávky.

         



         

        Kontaktovanie zákazníka priamo z detailu objednávky
        Ak potrebujete zákazníka kontaktovať, nemusíte už zapínať e-mailového klienta. Priamo z detailu objednávky mu pošlete e-mail, ktorý ostane uchovaný aj v histórii.

         

         

         


        Export štítkov pre kuriérov GLS, DPD, UPS, DHL, Toptrans, Geis a Slovenskú poštu (už nič nevypisujete ručne)
        Náš systém má v sebe exporty pre Slovenskú poštu a všetky slovenské kuriérske služby. Vybrané objednávky tak jediným poklepaním myši vyexportujete do .csv súboru, ktorý nahráte na stránke prepravcu. Všetky údaje už budete mať vyplnené a pripravené na odoslanie.

         

         

         

         


        Nastaviteľný XML export objednávok
        Sami si môžete vybrať, ktoré údaje pôjdu do XML exportu aj ako budú jednotlivé elementy pomenované. Môžete ich tak jednoducho preniesť do iného systému podporujúceho import takýchto súborov.

         

         


        Fakturačný systém - predfaktúra pri platbe prevodom, faktúra, dodací list, príjmový pokladničný doklad
        Systém môže zákazníkovi automaticky vystaviť a zaslať predfakrúru (typicky sa to používa pri platbe prevodom). To, či sa odoslala si môžete jednoducho skontrolovať v detaile objednávky.

         


        Veľkým pomocníkom je aj hromadné vystavovanie a tlač faktúr, ktorým sú priradené čísla v nastavenom tvare. Nechýba ani možnosť tlače dodacieho listu či príjmového pokladničného dokladu.

         



        Vlastné faktúry
        V rámci systému sa dajú evidovať aj vlastné faktúry napr. na služby alebo produkty, ktoré nepredávate v rámci e-shopu. Získate tak ucelený prehľad o celkovom hospodárení.

         


        Dopropis
        Dobropis môžete vystaviť na celú objednávku alebo iba na jej časť a viesť ho v účtovníctve.



        Nastaviteľný XLS export faktúr
        E-shop podporuje prepojenia s rôznymi účtovnými programami. Nájdete v ňom preddefinované štruktúry pre MKsoft, Money S3, ALFA Plus, Inteo Eshop API či Kros Omega. Ak budete potrebovať ich prispôsobenie na mieru, spoplatníme ho podľa počtu odpracovaných hodín.  

         

        Škodové faktúry

         


        Sklad konfigurovateľný cez administráciu
        Pomocou administrácie si môžete zapnúť/vypnúť sklad. Ak ho používate, dokážete jednoducho konfigurovať jeho vlastnosti, spomedzi ktorých vyberáme napr.:
        •    Možnosť nákupu aj po vypredaní produktu,
        •    Všeobecná dodacia doba použitá pri tovare, ktorý ju nemá definovanú,
        •    Dodacia doba zobrazovaná po vypredaní položky,
        •    Deaktivovanie produktu po vypredaní,
        •    Zobrazenie aktuálneho stavu na sklade slovom alebo číslom.

         

         


        PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU