x

Vážený návštevník. Tento e-shop nepredáva produkty, ale prezentuje našu prácu na tvorbe e-shopov pre Vás. Objednávka uskutočnená v tomto e-shope nebude nikdy vybavená.

 

Tento odkaz bol vytvorený cez administráciu e-shopu - moduly - pop-up okno

Zapni Vianoce

alternate_emailSUPPORT@FIRMA.SKsmartphone+44 222 666 888

        0 ks 0.00 €

        shopping_cart

         

        SEO – optimalizácia pre vyhľadávače

         

         

        V rámci SEO optimalizácie sme spravili všetko preto, aby sa Vaše eshopy umiestňovali na popredných pozíciach. To sa množstvu naších klientov aj darí či už v hypertetových odkazoch, alebo čoraz populárnejších obrázkoch. Optimalizácia sa skladá z dvoch častí -  jednou z nich je optimalizácia kódu stránky a druhou je optimlizácia mimo webu. V tejto časti Vám ukážeme, ako využívame získané poznatky v praxi.

         

        K optimalizácii mimo eshopu dostanete prístup po zaplatení aspoň šiestich mesiacov prenájmu.

        Pri písaní tohoto článku argumentujeme externým zdrojom a ich hodnotením dodržania jednotlivých dôležitostí parametrov.


         
        Vlastný systémový sitemap generátor
        Systém má vytvorený vlastný sitemap generátor, pomocou ktorého viete jedným poklepaním myši vygenerovať aktuálny sitemap.xml súbor. Vyhľadávač sa vďaka nemu lepšie orientuje na Vašom e-shope. Môžete nastaviť prioritu informácií tak, aby vedel lepšie odlíšiť podstatné odkazy od tých menej podstatných.

         

        Možnosť presmerovania neexistujúcich URL adries, napr. po zmene názvu kategórie

        Aby vyhľadácie roboty nenachádzali prázdne, už neexistujúce, stránky, pre ktoré ste získali cenné body v optimalizácií, môžete ich jednoducho pomocou administrácie presmerovať cez http kód 301. Ten im povie, že stará podstránka sa presunula na novú adresu. Oni následne presunú získané skôre pre pozíciu na novú podstránku a vy tak o nič neprídete.

         

         

         

         

         

        Každej stránke, kategórii, produktu, článku či blogu je možné nastaviť titulok, popis či kľúčové slová, ktoré sú veľmi dôležité. Pokiaľ ich však nevyplníte, automaticky sa čerpajú z názvu či popisu danej položky.

         

         

         

         

         

         

         

         

        Ideálnou situáciou je, keď je kľúčové slovo použité ako prvé v nadpise, nie vždy je to však možné. Ide ale hlavne o upútanie zákazníka, pretože Google aj Seznam určite berie do úvahy počet zobrazení Vášho odkazu po danom slove a počet preklikov. Vďaka tomu vyhodnotí, že je pre zákazníka zaujímavý a začne ho podsúvať aj ďalším so snahou dať im čo najpopopulárnejší výsledok. 

         

         

         

         

         

        Automaticky do tagu H1 umiestňujeme názov kategórie. V prípade úvodnej stránky je to nadpis seo boxu. Vyhľadávač mu prikladá vysokú váhu a na jednej podstránke môže byť použitý iba raz.

         

         

         

         

         

         

         

        Určite je možné plnohodnotne optimalizovať doménu aj bez kľúčového slova, ideálne je však mať ho tam, pôjde to o niečo jednoduchšie.

         

         

         

         

         

         

        Opäť platí, že ak môžete, použite ako prvé kľúčové slovo buď nadpis seo boxu na úvodnej stránke, alebo názov kategórie či produktu (H1).

         

         

         

         

         

         

         

        Ak spomeniete niektoré klúčové slovo na inej podstránke, článku alebo blogu, mali by ste naň poukázať cez hypertextové presmerovanie a odkaz popísať:

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

        V prípade, že poukážete po klúčovom slove aj na inú podstránku zaoberajúcu sa touto tématikou, získate ďalšie body v optimalizácii. Odkaz musí mať samorezjeme vyplnený aj nadpis (anchor text).

         

         

         

         

         

         

         

        SEO a marketingové textové boxy so správou cez administráciu
        V rámci SEO boxov, ktoré sa dajú vytvárať pre všetky kategórie cez administráciu e-shopu, môžete každej z nich pridať dodatočné texty a obrázky, čo Vám dopomôže k lepšiemu umiestneniu.

         

         

         

         

         

         

        S kľúčovými slovami a ich množstvom na stránke to nesmiete prehnať. Ak budete mať podstránku "Peňaženky", v ktorej bude produkt "Pánska peňaženka - wild", vyhľadávačom bude hneď jasné, na čo zameraná.

         

         

         

         

         

         

         

        Spĺňame

         

         

         

         

         

        V rámci detailu produktu máte možnosť nahrať fotky, ktoré by mali byť pomenované podľa klúčových slov. My ich názvy zachováme a ponúkneme Vám možnosť vyplniť pre vyhľadávače veľmi obľúbený alternatívny text.

         

        Systém tiež posiela štrukturované dáta pre vyhľadávače, ktoré im pomáhajú rozpoznať dôležité údaje na stránke a lepšie ju tak pochopiť. To Vám pridáva ďalšie cenné body v optimalizácií.

         

        Čisté URL adresy
        Každému článku, kategórií aj produktu dokážete nastaviť vlastnú URL adresu, ktorá už rovno za lomkou vedie na kľúčové slovo a je v najkratšom možnom tvare. Vďaka tomu tam máte iba podstatné údaje, čo je momentálne trendom z pohľadu SEO.

         


        PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU